Selimut Untuk Adik



Benang yang saya order beberapa hari lepas dah pun sampai.
Harini saya start mengait selimut untuk adik saya.

Adik saya tak minta pun, saya nak buatkan.
Saya nak dia simpan satu air tangan saya sepanjang hayat dia.
Harap-harap selimut ni kekal elok sampai beberapa puluh tahun.

Selimut ni simple je cara buatnya.
Saya akan dc dari awal hingga akhir. Nak mindless project sambil-sambil jaga anak.
Warnanya purple gelap sebab adik saya suka purple. Ada jalur hitam sikit-sikit sebagai penmabah seri.
Saiz selimut ni nanti mungkin single size.

Saya nak cuba siapkan selimut ni dalam 30 hari.
In shaa Allah bole kalau saya tak sakit tangan.


Ni la benangnya. Saya order 30 ungu dia bagi 29 je. Saya order 3 hitam, dia bagi 4 hitam. Apa benda la kau labuuu.
Benang ni kene beli banyak sekaligus, tak bole beli sikit-sikit.
Sebab setiap badge warna dia tak persis sama, mesti ada lari, tak sikit banyak. 

Harap-harap cukup la 29 biji ni untuk sehelai selimut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit ^^