Masak Kangkung

Hari Sabtu memang takde beza pun dengan hari lain kecuali Abang tak pi sekolah.

Kangkung dah tinggi. Saya petik buat makan tenghari



Saya sendiri pun dah bosan dengan masakan saya sendiri.
Sebenarnya sedap je pun saya masak, cuma bila saya masak saya kurang selera.
Lagi sedih anak pun tak berselera makan masakan saya.
Makan pun sikit je pastu taknak dah.

Sebenarnya makanan kedai pun dorang macam tu, tapi bila saya masak tak makan saya terasa la kan. Kalau tak makan masakan kedai saya tak terasa pun.

Dua hari lepas dah start bagi Lysine kat anak.
Saya bagi jenama Appeton.
Katanya Lysine ni bole bantu anak berselera makan.

Sebelum ni bagi kat Abang, memang betul berkesan. Abang makan je bila kita ajak.
Bagi Adik, semalam Adik makan tenghari. Tapi harini dia makan sikit je.
Kene bagi hari-hari kot baru berkesan.

Adik tu pun sebenarnya tinggi dia tu kategori bantut.
Abang dulu pun macam tu. Bantut jugak. Sekarang dah okay sejak masuk sekolah.
Sebab kat sekolah dia makan. Makan ngan kawan-kawan kot tu yang berselera.

Adik ni 2 tahun lagu baru masuk sekolah. Lambat lagi huhuuuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit ^^