Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari, 2020

Hello 2020

Imej
Sebenarnya tahun ni kaklong takde azam baru. Tapi bila fikir balik, ni tahun 2020 kot. Takkan taknak ada azam. Dah lama sangat kita tunggu 2020 ni. Sebelom itu mari kita semak kaklong punya wishlist pada tahun lepas : 1. Spek mata baru - Done 2. Tukar gaya pemakaian - tak pon. Pakai baju yang sama lagi. Shopping pun tak. Sobs sobs 3. Nak jalan ke Melaka - tak pergi mana² pun tahun ni. 4. Nak start bisnes baru - Done. Bisnes sabun. Jadi, apa pula wishlist kaklong untuk tahun ni? 1. Pandai menjahit  Kaklong dah enroll kursus menjahit. In shaa Allah akan pandai menjahit tahun ni.  2. Nak jual 500 biji sabun Ntah ada ke tak orang nak beli sabun mandi homemade kaklong ni. Harap² dapat la jual 500 biji untuk tahun pertama ni. Itu je la 2 wishlist. Azam memang takde. Kalo ada pun macam takde jugak. Haha. Kita tengok la tahun depan, tercapai ke tak.

Kawan-kawan