Dah kemas bilik

Semalam mengadu pasal tak tahu nak susun atur bilik tengah ni macam mana. 
Harini Alhamdulillah berjaya kemas.






Konon la kemas, semua sudut nak ditunjuk. Haha.

Sebenarnya ini belum siap lagi ni.
Harini saya punggah barang-barang dari dua kotak besar semalam dan letak barang-barang tu kat tempat masing-masing. Yang takde tempat tu saya kiv dulu, letak setempat je dulu. Nanti baru fikir nak buat apa ngan dorang. 

Barang-barang yang sedia ada dalam bilik ni saya susun balik supaya padat. Hasilnya dapat la kosongkan rak tu, boleh letak barang-barang yang takde tempat tu nanti.

Itu je la yang saya buat harini.
Itu je pun amik masa 4 jam jugak. Sambil-sambil layan anak kan.
Rasa puas hati sangat dapat kemas bilik ni. Dah lama sangat dah tangguh. 

Saya nak kemas rumah ni seelok yang boleh sebelum pindah nanti. Supaya masa pindah dah tahu barang apa nak bawa, barang apa nak buang, barang apa nak tinggal. Taknak lintang pukang macam dulu lagi. Serik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit ^^