Review Drama Jepun I'm Home

 


I'm Home (J-Drama)

Best citer ni.

Drama kekeluargaan 10 episod.

Setiap episodnya mantap dan penuh misteri.

Kisahnya sorang lelaki ni eksiden, pastu dia koma kejap, pastu bila dah pulih dia hilang ingatan 5-6 tahun terakhir ni. Memori dia masak kecik² dan zaman muda² dulu dia ingat. Cuma 5 tahun terakhir ni dia tak ingat langsung.

Yang paling pelik tiap kali tengok anak dan isteri dia, dia nampak anak isteri dia macam pakai topeng. Tak nampak muka dan tak nampak ekspresi wajah mereka.

Maka bermula la episod dia mencari dirinya sendiri. 

Citer ni sedap ditonton dan buat kita muhasabah diri dan sedikit sebanyak menginsafkan.

Setiap episod dia rungkaikan satu persatu misteri tentang dirinya sendiri.

Sangat recommend semua lelaki tengok supaya faham peranan kita sebagai suami, bapa, anak dan anggota masyarakat.

Yang paling best bekas pakwe kaklong berlakon tuuuu..

WooHuhuuuuu

Ada kat Netflix kalau nak tengok.

Ulasan

Popular Posts

Format Akaun Perniagaan Mudah untuk Bisnes Kecil

Pengalaman Buka Akaun Semasa CIMB Tanpa Introducer

5 Tips Murah Rezeki

Review Movie : Train to Busan

Resepi Mee Tarik Goreng Simple Giler

Kawan-kawan