Baby Kedua Kaklong

 Sebulan yang lepas kaklong selamat melahirkan baby perempuan seberat 3.15kg pada pukul 2.30 petang.


Sebenarnya kaklong nak tulis kronologi kejadian dari mula-mula contraction sampai la selesai melahirkan baby.

Tapi kaklong trauma.

Hahaha...

Kaklong rasa tak sanggup nak flashback balik dari awal hingga akhir.

Sebab sakit la apa lagi.

Kaklong tengok blogger lain selamba je buat karangan panjang-panjang secara detail proses bersalin dorang.

Hebat betul. 
Kaklong tak mampu.

Apapun, ini in shaa Allah baby terakhir kaklong. Usia kaklong dah 37. Paling cepat next bersalin umur 39 atau 40.

Risiko juga mengandung pada usia lanjut.
So, rancangannya sampai sini je la.

Kami akan besarkan dan didik dua hamba Allah ni dengan sebaik mungkin. 

In shaa Allah.

Ulasan

Popular Posts

Format Akaun Perniagaan Mudah untuk Bisnes Kecil

Pengalaman Buka Akaun Semasa CIMB Tanpa Introducer

5 Tips Murah Rezeki

Review Movie : Train to Busan

Resepi Mee Tarik Goreng Simple Giler

Kawan-kawan