Beli Barang Baby Sikit

Beli Barang Baby Sikit
Barang baby semua dah ada. Pakai yang Dak Farid punya dulu je. Nanti dah besar sikit baru beli baju baru. Bajet² macam tu la. Pastu pikir balik. Kita nak sambu…
Baca lagi

Preferred Seller Shopee

Preferred Seller Shopee
Happy giler kot bila saje² nak check preferred seller kat shopee, sekali layak kau. Huuuuuuuuu Kaklong punya kedai shopee ni selalu tak memenuhi kriteria chat …
Baca lagi

Lesu

Lesu
Badan lesu sangat dalam seminggu ni. Pinggang, bahu dan tapak tangan pun sakit². Kaklong habiskan siang dan malam duduk saja², baring dan cuba tido. Baring tu …
Baca lagi

Mengandung 36 minggu

Mengandung 36 minggu
Kaklong ni tengah mengandung minggu yang ke-36 tau. Maknanya ni dh masuk bulan yang ke-9. Tunggu masa je nak bersalin. Sebenarnya kaklong ni takot sangat nak b…
Baca lagi

Pindah ke Blog Baru

Pindah ke Blog Baru
Assalamualaikum. Kaklong dah berpindah ke blog baru. kaklong-chan.blogspot.com Punca perpindahan ini adalah seperti yang korang sedia maklum, blog ini tak ters…
Baca lagi

Susun atur ruang tamu rumah kaklong 2020

Susun atur ruang tamu rumah kaklong 2020
Kaklong ni tengah mood menyusun atur rumah. Dah setahun dah kami duduk kat sini tapi rumah ni masih lagi kelam kabut susunannya. Dulu duduk kat apartment 4 bil…
Baca lagi

Susun Atur Bilik SImple

Susun Atur Bilik SImple
Kami susun atur rumah tau. Pelik kan, dah raya baru nak susun atur. Kisahnya saya nak asingkan anak tidur kat bilik lain. Walaupun Farid baru nak masuk dua ta…
Baca lagi